thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Thursday, February 24, 2011

a day ,


haih aku dah terbayang nak keluar dengan kau ni.
serius aku tanya kau semalam aku macam orang buduhh =='
sumpahh lepas ni aku taknak tanya soalan macam tu lagi dekat siapa siapa.
malu gila ~
eh kau jangan fikir bukan bukan tau tau. aku sengaja je ajak kau keluar.
tak ada niat yang tersirat tersulit apa semua lah.
aku pun main sebut je nak keluar minggu depan. hahaha :D
ready tak ready redah je lah. peduli aku , geee.
ecehh aku cakap ni macam dah confirm je nak keluar kan.
bapak gedikk , eeeuuwww -___________-
kau banyak songeh pulak kan. baju aku pun kau dah suruh pakai itu ini.
aku tak kesah. karang aku jumpa kau pakai baju kurung , haa kan dah tersopan.
terima je lah aku ni macam mana pun. aku tak komplen kau nak pakai baju apa.
tapi boleh tak aku nak buat request ? kau pakai baju pink lah.
hahaha. baru nampak baik kan kan :D comel comel gitu.

psstt :
memang kita tak ada beza dengan mereka yang berkasih sayang.
tapi dengan secara jujur , aku taknak berterusan macam ni okey (:
kau faham faham lah ,
terimakasih daun keladi ~


No comments: