thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Friday, February 25, 2011

sembilan jam yang lepas di kotaraya.

telah berlaku beberapa kes buli ke atas saya ye.
antaranya ,
  • dihadang untuk melangkah ke depan
  • daging burger di curi
  • hanya makan roti dan sayur
  • disuruh melangkah dengan kelajuan maksimum
  • tertinggal di belakang dalam keadaan terpinga
  • di ajak tawaf satu bangunan

wahhwahh , mentang mentang kau orang lelaki. aku pula rendah , dengan senang hati kau orang memperkotakkatik kan aku. banyak kaacakk ! =='

nasib lah kau orang tersenarai dalam mereka terpenting. aku pula terdiri dalam golongan mereka yang penyabar , jadi dengan muka toyaa dan hati yang sebal aku turutkan juga. gaahhh !

teeett teet : sedang kunyah biskut hupseng cicah milo. eerrr ~

No comments: