thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Saturday, March 26, 2011

egois.

haha semua orang nak cakap saya ego. ego sana sini kan. orang cakap saya pentingkan diri sendiri , o'ohh fine ! tapi orang yang berada di pihak sebelah sana tak ego juga ke ? saya je lah ye. siapa nak mengaku diri ego ke tak.

" di sini saya dengan rasa hormatnya mengaku bahawasanya saya memang mempunyai keegoan yang kadang kala sukar ditewaskan "

fikirlah , takkan nak cakap perkara yang tak sepatutnya saya mulakan. itu mustahil. memang sangat mustahil. saya punya alasan tersendiri. tolonglah jangan kata begitu. perasaan saya akan mula bercelaru. saya hanya manusia.
dan kerana saya manusia lah saya punya tahap kesabaran yang semakin menipis dengan sikap segelintir orang yang hanya mahu menunjuk kebahagiaan semata mata mahu mewujudkan perasaan cemburu. tolonglah , itu semua hipokrit. merimaskan juga. tidak adil rasanya. mahu yang terbaik , tetapi diri sendiri tidak mahu berikan yang terbaik. hanya mengharapkan orang. sampai bila pun tak akan jadi.

nak orang yang sempurna , jadi sempurna kepada orang lain dulu.
terima kasih.

No comments: