thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Tuesday, March 22, 2011

INI MENGARUT

hey man ! what a such crazy thing. ini betul betul dah melebihi had. apa permainan kau ni ? eh kau kawan aku lah , KAWAN FAHAM TAK ? dulu kau beria nak bestie aku. kau tanya macam macam. aku pun dengan baik hati rapatkan kau orang. sekarang apa ?!
kau nak main main ! ye memang aku kenal dengan kau dulu sebelum aku kenal bestie aku ni. tapi not more than being a friend. kau dah buat gf kau sedih. gf kau bestie aku. can't you imagine bila kau dengan senang hati berterus terang dengan dia yang kau ada perasaan dekat aku. kita tak pernah jumpa lah. just hari tu first time meet as a friend. kenapa ni ? kau sedar tak kau dah merumitkan keadaan. aku faham sangat perasaan dia. tadi aku tanya kau , kau cakap tak ada apa kan. berpura ! seriusly , i'm too shock bila baca blog dia tadi. and for your information , kau dengan hormatnya telah mencipta jurang antara aku dengan dia. we are not like before ! puas hati kau kan ! enough lah , terimakasih banyak banyak.

untuk bestie yang mungkin akan jauh , whatever it is i takkan sesekali musnahkan hubungan you. both are my friend.

entah kali keberapa , akan kehilangan kawan lagi. semua nak pergi tinggalkan aku. pergilah :'(

No comments: