thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Saturday, April 2, 2011

bukan semua --'

tak marah pun. cuma sakit hati. kot ya pun suka jangan lah nak ambil semua. kawan aku kau nak , apa lagi kau nak. hah kalau aku ada BOYFRIEND pun kau nak kongsi juga kot. it doesn't mean aku rapat dengan kau , aku kena kongsi semua dengan kau. eh tolong lah , jauh dalam lubuk hati aku , aku macam dah mula rasa TAK SELESA ! aku rasa cukup lah tak perlu nak terhegeh hegeh bersayangan dengan kau. dengan satu perkara yang buat aku betul betul rasa kau salahkan aku atas perasaan yang mengarut itu. ia membuatkan aku fikir , ah enough taknak ambil tahu langsung. tak payah show-off sangat dengan mana mana lelaki kau kenal. aku tak peduli langsung kalau setakat nak menunjuk yang ramai orang suka kau. okey cukup meloyakan sekarang. untuk saat ini sudah sudah lah. serik teramat sangat.


maaf , ia hanya satu kejujuran.

No comments: