thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Sunday, April 10, 2011

canda tawa :D

seronok lah ni kan kan. dengan kau orang imaginasi ni tinggi menggunung. sometimes buat aku rasa aku masih budak kecil yang tahu bersuka ria. bebas bergelak ketawa tanpa perlu memikirkan apa apa. sastera okay ! orang cakap ngam lah gitu. haha. tak ada kau kau aku rasa tak lengkap. sekali on mesti nak ada juga. rasa meriah , meriah sangat lah tu tiga orang --' bawa segala senapang lestik sudip senduk sudu garfu kassim selamat . ooo ! siti ore dok ghoyak satu ape tak fahe. blorr jeh. kawe ghase nk shoot jeh mu ni. yang fahe nye huk aloh huk aloh memanje. nasib si putih fahe ! haha kiddo ye siti. nanti belanja sitikus panggang on your birthday. so sweeett -.- siti , aku dengan kau tak pernah rapat dekat sekolah. tapi dekat facebook galak pulok ! haha naluri remaja mungkin. kau pula shafiya , dulu kita kawan tapi tercerai kejap dan sekarang rujuk balik. rumah tangga aku kukuh sekarang.


sebenarnya nak bagitahu , aku sayang dekat kau dengan kau. SERIUS BABE !


No comments: