thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Thursday, April 21, 2011


dear Mohd Najib ,
hihi maaf mention nama. at least tahu ni untuk siapa kan (: tak ada lah mulut tu desak-desak tnya orang.

mula-mula , maaf sebab berubah semua. ooo terasa ye. padan muka ! haha gurau (: sebenarnya bukan tak hargai , tapi disebabkan terlalu manis so , saya tak nak kongsi disini. alasan punya kukuh ni , percaya lah tau :D saya terharu lah awak nyanyi lagu tu , tapi sekejap je sebab rupanya itu record bukan live , hmm SUKA BETUL KENA TIPU -.- saya nak live ! saya nak live ! FAHAM TAK ?!

lagi , terima kasih jaga saya. comel lah awak membebel macam mak nenek. actually , saja buat degil sebab nak dengar awak bebel-bebel lagi. awak tak nampak yang saya tengah senyum sorang-sorang. seronok ! nanti saya ingat lah pesan awak tu okey. tahu tak apa yang buat awak lagi comel ? hihi. bila malam nak on call , mesti kejut saya dulu. even turn saya malam tu. ooo sweet :') kalau kita tak kawan lagi macam mana lah kan kan , hmmm (: dan sebenarnya , saya tak nak hilang awak. terharu kan , angguk lah ! haha. jadi , jangan lah terseksa lagi , hihi. tak buat dah lepas ni. awak semakin peka sekarang , bangga betul saya.

IMISSYOUALOT !
see , blog KITA back to normal. hehe kita konon. MIMPI :D

No comments: