thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Monday, April 25, 2011

it's not like before , please

saya tahu dan saya faham niat baik awak tu , tapi tolong lah faham saya dah penat. awak pun tak tahu keadaannya macam mana kan. awak rasa awak boleh tahan kalau orang selalu ulang soalan yang sama , soalan yang tak pernah terlintas pun dekat fikiran awak. sekali dah cakap tak , dah lah. susah sangat kot nak faham perkataan TAK tu. ini bukan tak menerima kelemahan dia , taknak maafkan dia atau baik dengan dia. ini sebab saya rasa tak adil. come on lah , kalau dia setakat nak mesej nak memerli bagai , serupa tak payah kan. bukan dia sorang yang ada perasaan , orang lain pun ada. maaf lah terlalu banyak yang saya pendam. terlalu okay. bila saya berterus-terang dengan dia , katanya saya benci. berterus-terangkan perlu walaupun kadang-kadang menyakitkan. tapi kalau taknak terima , hiduplah dalam kepuraan. it's not a big problem kalau nak baik-baik. tapi ia takkan jadi seperti sebelum ini. bila orang bercakap tentang benda yang tidak difikirkan , dah seperti melebih. kalau tak macam dulu , cuba tanya diri sendiri dulu , maaf. mungkin saya juga faham apa dia rasa , tapi entah. sudahlah.

mungkin sekarang awak boleh imagine apa saya rasa. selepas ni , jangan bangkitkan lagi.

No comments: