thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Friday, April 15, 2011

jumaat yang mulia

ooo pergi juga menghabiskan duit tadi , hehe. seronok makan makan dengan tonton wayang. aha okey saya pergi dengan adik-adik saya bukan macam kamu kamu pergi dengan teman lelaki segala , oopppss :D rasa macam jahat pula , entah entah orang sekeliling fikir saya ajak mereka ponteng dengan pakaian sekolah mereka tu. going tu mc'd , bread story , big apple then cinema tengok cerita seram konon konon lah. ehem i saw someone ! eh syafiq tinggi handsome kau sekarang. haha aku saja buat tak nampak dah macam segan pula aku nak pandang kau walaupun aku tahu kau pandang aku. kau saja kan lalu lalang depan aku tadi. HAHA PERASAN. tadi terpaksa keluar dari cinema sebab mak yaa text suruh yaa pulang hari hujan. again nampak syafiq lagi. hehe dia panggil , aku dengan gelabah senyum terus blah. err sorry :D MALU. kau agak ke-panjang-an , diri sebelah kau agaknya macam dengan tiang lampu -.-  at least tadi keluar kerunsingan boleh terhakis walaupun sikit. thanks to shara qila dan yaa teman kak chik. seronok (: sorry sebab suruh qila dengan yaa balik dulu. bytheway , harap qila dengan yaa seronok juga. wayang tu tak tengok habis its okey lah. nanti next time tengok cerita lagi best dari tadi.

erhh i found my hot stuff dekat F BLOCK ! tapi sayang tak menepati kehendak, HOHO. maybe on sunday dengan mel bff (:

lovely three sisters

No comments: