thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Saturday, April 23, 2011

si lelaki

amboi gatal nohh emoticon tu , kemain lagi ! haha. di sini saya ingin meluahkan setiap apa yang terbuku dan terbeku dalam hati serta kepala saya.

saya ada perasaan. perasaan perempuan kepada lelaki. normal lah tu kan ? mustahil pula kalau tak ada. kau orang pun macam ni , betul tak. tapi apa rasa kalau kita rasa benda tu sendiri je , hmmm senyum je lah tutup mulut. mampu melihat je dari jauh , oo sadis ! dan sekarang , saya tak pasti perasaan tu ada lagi ke tidak. come on fatin melekat pada yang satu haha. memandangkan makin ramai pula yang wujud secara tiba-tiba saya jadi tak pasti lah ni. i don't know entah-entah saya tak percaya lelaki omagod ! teruknya. sebab benda lepas , bajet kecewa sangat lah ni. hehe. it's okey take it easy , semua sama (: terus je lah berperasaan macam ni sampai bila-bila. at least buat saya senyum juga kan , even sorang-sorang. haha.

setiap kali sewarna buat saya berdebar ,saya suka awak lah lelaki

No comments: