thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Saturday, May 28, 2011

finally ,

akhirnya , boleh juga sign in blogger err blogspot or whatever !

memang tepat sangat , sedang aku kemarahan yang tiba-tiba ni kan. sekali cuba buka , boleh ! urhhh berapa hari pula tak update -.- meh sini nak melepaskan segalanya. dah sah-sah aku tengah JELOUS ! okay mesti bangga kalau dapat tahu ni. sumpahh menyampah nak mati with myself. standard lah kan jumpa orang sana-sini , mesra sampai ke alam maya gituuu ! untung lah ye takkk :') yang aku ni , okay akan datang. ahhh pertikaikan dia fatin. pergi pergi !
thanks to brothaa , kau je yang faham aku sekarang ni. eh terharu lah sikit. teeheee. bukan nak give up , tapi apedehal orang tak kisah aku , aku pun tak kisah orang juga lah. meh sep ! kita serupa ape lah nasib-nasib kita kan.

shittt ! tak cool macam ni -.- aaaaaa

No comments: