thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Wednesday, June 15, 2011

beroo & sistahh

afternoon everyone !

it's raining ! oo sukanyaa. eh kain tak kering lagi lah macam ni. aisehmen -.-
semalamkan , banyak benda berlaku tau tau. first , i've telling the truth to someone that i'd love for a long time. berani mati kan. gimme a clap :D TOCEE TOCEE. second , hero hindustan sorang ni mengenakan aku tag tag post mention nama aku bagai ni. memang nak kena penampaq ! cuba kenen-kenenkan aku dengan kawan dia pula. cial lah :') * aku mengaku kawan kau comel. hihihi. third , mybelovedbesttfriendforevahh ni pun tak ada kerja. mengenakan aku lagi. amboi kau bawak kaum ye. dan , dia di back-up oleh suku kaum hero hindustan tadi. goshhh apa benda kau orang cuba lakukan ni. beroo , lu memang gangster lah mention nama si kening tebal tu. kau faham tak aku malu ? faham tak ?! kau cakap aku pula suka dia. lu nak mati lah beroo :') dan sistahh , kenapa kau berada di pihak dia ? erghh kau orang patut kahwin -.- jayybee lah si kening tebal lah , pelbagai watak kau orang bagi kan. ish kau orang nanti akan menjarakkan silaturahim antara kami. haha. kot ye pun nak menjadikan kita orang , slow-slow lah sikit. ni guna gear berapa laju sangat. brek-brek sikit , okay ? deal ! fourth , my phone ringing eh no vibrate-ing :D boleh agak tak siapa call ? tu orang yang dalam first punya perkara tadi. one vibrate ~ two vibrate ~ three vibrate ~ then stop. alah tiga kali je call. nampak sangat tak bersungguh -.- he's texting me. and talked talked dia punya andaian tu bla bla till twelve o'clock lebih sikit. yelah nak macam dulu , suka hati awak lah. SUKA HATI OKAY ! friend is friend and lover is lover. lover ? i don't think so. fifth , i'm tired to think of those fool things that has happened in one day and i got my bed then slept. dah lengkap rutin harian aku untuk semalam. haha.

it has nothing to say anymore. aku patut menguruskan diri aku yang tengan serabai ni. kbye.

No comments: