thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Monday, June 20, 2011

girlfriends

orang lain semua sibuk-sibuk ada boyfriend. tapi aku ? tak kisah , aku sibuk dengan girlfriends aku. nope BUKAN SONSANG. I'M NORMAL. thankyou. once again we see each other. without a plan all happened last minute. kita orang menghabiskan masa dengan gelak ketawa tanpa henti. mula datang semua sibuk nak beli barang konon nak masuk kolej. tapi , beli barang yang tak berguna juga. membazir tu sifat semula jadi. haha. then bila outing just perempuan , mata of course tak lepas pandang perkara yang MENARIK. paling BANYAK dalam FOS. kau faham ? okay abaikan. banyak benda bodoh yang kita orang buat macam nyanyi lagu sekolah menengah dulu , berdiri tegak macam NEGARAKU tengah berkumandang dan tak lupa awan nano juga special for yana. kita orang banyak share pasal penyu. penyu adalah sejenis binatang yang agak slow. penat lah tunggu PENYU :') oh okay kurang seminggu je lagi, maybe this is our last date i guess. after that yana kena pergi pahang. wuuu bye yana :'| tapi ada satu kemusykilan. adakah mereka di pahang itu akan layan lawak bodoh yana dan bergelak ketawa seperti apa yang aku dan aina lakukan ? i'll pray for you , be strong :') kita masih ade sir-kaip boleh video call. masa tu kau boleh mengadu menangis dekat aku dan aina. aku dan aina akan menanti kepulangan kau. don't forget about us , don't baby don't baby don't baby don't~  JAJAJAJAJA. okay i have no idea actually. post aku macam keling hari ni. bye.


spice gegurl -..-
baru sedar kami wanita berstatus bujang.
LOL






No comments: