thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Thursday, June 23, 2011

i am only human ,

hari ni my mum dah pesan suruh masak gulai whatever and whateverrrr. so get ready lah. bila dah ontheway periuk atas api means dapur gas , tiba-tiba that santan jadi macam gila eeuuwww. kau kenapa ? nak masak gulai guna santan lah kan. jangan terkejut sangat -.-' lepas tu kau tahu tak jadi apa ? no aku taknak bagi tahu biar aku je yang tahu betapa hebatnya gulai tu jadi. gaul punya gaul ia menjadi semakin oh i don't know how to talk about it ! i decided to remove the dish outside dengan harapan tak ada orang nampak apa aku buat. so kau boleh dapat gambaran tak yang aku ni suka membazir ? dan pada masa yang sama aku ni suka buat amal jariah sebab bagi ayam ayam dekat luar rumah aku kenyang. hebatkan aku , it's okay aku dah tahu lama dah (: aku pun taknak kena marah nanti terus inform mak aku. my mum reply asked how it can happen so aku pun cakap tak tahu. jawapan yang sangat umum bila kita taknak mengaku kesalahan kita. haha moral of the story , aku malas nak masak sebab tu aku buat endah tak endah. kbye.

No comments: