thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Tuesday, July 19, 2011

am i wrong ?

yesterday , we were fight just sebab aku tak bagi dia mandi kolam. benda remeh kan ? entah lah kenapa aku suka sangat nak jadikan benda tu teruk even benda tu hal kecik je. yelah aku tak bagi dia pergi sebab aku tak nak apa-apa jadi dekat dia. lepas tu dia text text dari petang sampai malam. aku sikit pun tak endahkan text dia. aku just baca then biar macam tu. tak reply sebab nak tunjuk konon aku terasa dengan dia. entah pukul berapa baru aku text dia balik. lama kot aku rasa dia nak tunggu aku reply. talked talked semua , lepas tu ktorang jadi macam biasa. iloveyou & iloveyoutoo as usual.
dan sekarang , aku tak tahu kenapa tiba-tiba he keep on silent. text tak reply , tak tegur aku langsung dari pagi sampai petang. perasaan aku jadi tak sedap. kawan-kawan aku cakap maybe phone dia tak ada kredit but i really don't know. agaknya ni lah yang dia rasa bila aku biar je dia tunggu text aku. 
you , am i doing something yang buat you marah ? kalau ada please tell me the truth. maybe i had done something yang you rasa tak patut. dengan seikhlas hatinya i minta maaf sangat. jujurnya i tak boleh bila you macam ni. please contact i as soon as possible. i need you right now :'(

No comments: