thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Tuesday, July 12, 2011

(:

semalam perhhh gila kaw-kaw aku sakit. dengan gastrik demam lagi. meraung aku malam tu. thank God ada rommates yang caring , semua risau sanggup keluar malam-malam nak beli something untuk aku. seriusly , i love them. hubungan kita orang memang kuat. but i love you more , ehemm :'D dorang nak suap bagai ni , aaaa buat aku terharu kot. semua kita orang share together terutama lagu its all about you , its all about you baby ~ wuu dah jadi lagu tema bilik 10E tau tau , hahaha. 
tadi dekat kolej , i saw him. hey serius rindu okay :') alala lalu sebelah-sebelah buat tak perasan. sorry malu :p you know what , when you tell me that you love me it makes me smile a whole day. sayangnyaaa (: just iloveyoufaiz !
sekarang tinggal aku dengan shawl dalam bilik. nak tidurrrrrrr , byebye.





No comments: