thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Wednesday, July 6, 2011

i hate this part right here -.-

damnnn gila mampat jadual hari ni. bersambung-sambung , aku ada keinginan nak makan macam manusia lain juga. apa jadah kelas volleyball masa matahari terpacak. meh bagi padang ada bumbung baru aku main sepenuh hati. agaknya setiap hari rabu aku kena puasa. jimat duit dohh ! hahaha. ishh nak cucuk duit ni. poket makin menipis -.- 
apa benda lah nak meeting dorm pukul 11 malam. kak , adik nak tidur lah. kau degree ingat kau hebakk sangat. mentang-mentang lah ketua dorm. nak buat gab antara degree dengan dip , akai ada ? -_____- matured lah sikit , hal kecik dah say sorry semua sekarang nak kecoh pula. kau sengaja nak bagi malu roommate aku ke apa. better aku tidur dohh dari dengar kau celoteh benda entah apa-apa. konon bilik korang lawa lah ada tirai bagai. belahhh =='


aku emosional benar dengan hari rabu. bye.



No comments: