thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Saturday, July 30, 2011

rain rain rain ,

wohoo hujan lelebat gilalalala ! rommate aku main futsal , alaaaa nak pergi support. kalau tak pergi ahh rasa bersalah -.- ini semua sebab , bila salah seorang dalam bilik ni ada problem , she's the one yang selalu ada dekat side kitaorang. see how sweet she is kan. aku pun dah pernah menangis dekat dia and hanya dia yang tahu personal thing pasal aku dalam bilik ni. malam-malam takut pergi bilik air , nama dia juga yang kitaorang panggil. haha sometimes rasa kelakar , penat dia duduk bangun sebab kitaorang. so sorry shawl :') 
and today , kau kena berjuang untuk team kau. kitaorang nak datang , tapi INSYAALLAH. aduhh text kau tadi " datanglah , tak ada orang yang aku sayang pun datang support aku " ohh shawl don't ever say macam tu. haiishh macam mana pun kitaorang cuba * actually bukan sebab shawl je tapi sebab orang kesayangan juga. hihihi jahat gila aku :D dah dah yang penting kau semangat (: eh goodluck juga untuk orang kesayangan aku mr.joe. teeheeee :'D


friends are forever !


No comments: