thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Monday, August 8, 2011

!@#$%^&*

selamat tengah malam. jam menunjukkan pukul 1 lebih lebih

haii aku tengah bahagia ni. esok ada quiz MPW. wuuu tak sabar , excited sangat tau tau. lagi-lagi bila satu tajuk pun tak baca lagi. seronok lah lecturer suka buat kejutan bulan puasa yang mulia ni. kami lagi berganda ganda keseronokkan nya. bila kena stay lewat malam , so terus sahur je nanti. jimat masa kan -.- 
aku ni lagi entah apa-apa , aku ajak orang stay study tapi aku sibuk update blog. mesti bengang je kawan aku ni tengok aku. hihihi dengan rambut aku sanggul tinggi macam orang dalam pantang. sah-sah lepas aku update ni , aku tidur. caya tak ? haha tak tak buka mata besar besar tampal selotape. wuu mesti best ! dah lah sakit tekak batuk batuk lagi. boleh pula semua nak datang menyerang masa ni. hey shitt lah (: orang sebelah , tolonglah mulut tu slow sikit volume. sekarang dalam lingkungan pukul 1 pagi bukan 1 petang. bagi surat layang kang , tu pun tak boleh fikir. hmm faiz dah tidur lena dah siap mimpi agaknya. ishhh nak sambung study , kbye.

No comments: