thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Friday, September 2, 2011

friends

hye , petangggg !
baru balik beraya ni haa. seronok dapat jumpa dorang. actually thanks to Liyana Azmi sebab invited datang rumah dia. so then dalam masa yang sama dapat lah jumpa budak-budak ni. even aku sorang je kaum hawa erghh dorang still anggap aku LELAKI sebab perangai kasar aku masa sekolah dulu, hey korang tolonglah percaya aku sekarang dah keperempuanan -..- tinggi-tinggi belaka korang sekarangkan. luculah dapat buli aku all the way pergi beraya tadi kan. serius rindu zaman sekolah dulu :') kita siap guide orang nak pergi rumah Liyana. tunggu dekat mc'd zenal panggil nama kawan Liyana lepas tu sorok muka. hahaha. mati-mati ktorang cari budak naik kereta saga hitam. lepas tu masing-masing naik tanduk nak buat dajal dekat kawan Liyana. nak bawa pusing-pusing satu taman baru pergi rumah Liyana, sumpah kelakar ! gelak sakan :D yang kawan Liyana ni muka boleh tahan tapi sayang lurus bendul , sorry brother. we're just playing around, hihihi. kesimpulannya , i'm having a good time with them today. thanks guysss :')


Liyana Azmi , terimakasih. akhirnya aku datang juga dan dapat melihat awan nano kau depan mata. wuu not bad. tersipu-sipu kau kan. nasi lemak sedap , dan mak kau telah mengenal pasti aku yang selalu ber-facebook dengan kau. haha ,babe nanti kita jumpa dekat luar pula tau (:
Naim Edy , bawa kereta tu elok-eloklah. apa yang aku makan boleh terkeluar balik tahu -.- tapi thanks a lot jadi driver tak bertauliah :D
Zainal Najmi , kau makin kurus. mesti tak ada orang nak jerit dekat kau macam aku buat dulukan. kesian adik aku sorang ni. jaga diri dekat arau sana (:
Syafik Malek , kemain tinggi belaka ! even tak pernah rapat tapi tiba-tiba jadi begitu baik. goodluck for final exam dekat matrik nanti :')

emm gambar ? sorry tak ada. telalu leka bermain dan bergurau. byeee !



No comments: