thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Saturday, September 17, 2011

Information Technology

for short , mari kita panggil ia IT. alah semua orang PAKAR kan dalam bab bab IT ni. ye tak ?
siapa buta IT zaman sekarang ni memang kena gelak lah kan. semua orang ada facebook , tweeter , skype , blog , formspring , yahoo mail. hah apa lagi , ohh ye tak lupa juga myspace , hihihi. budak bawah umur pun dah reti guna benda tu semua , orang tua pun atuk nenek tu. kelassss kau !
tapi tu semua berkaitan dengan internet. korang ada tak godek godek laptop atau pc korang ? apa benda nama setiap alat-alat yang ada. fungsi dia lagi. siapa ambil course CS memang hebat. aku faham perasaan korang lagi-lagi bila ada subjek belajar java , html tu kan. ceh cara aku cakap macam aku budak CS. sorry kita budak business je. tapi sumpah baru aku tahu susah kot belajar IT even basic basic je. kadang-kadang rasa bukan budak BM bila belajar IT. memang lah dalam Lab belajar microsoft taip-taip orang pandang cikai cikai je kan. tapi sebenarnya ramai lagi yang buta IT emm termasuk lah aku. haha. mencabar keimanan.
sekarang dapat assignment essay describe function , meaning computer. SERONOK ~ management pun tak siap lagi. bagus lah semua nak submit next week -.-


minggu yang paling pressure dan asyik ber-google. byee



No comments: