thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Monday, September 26, 2011

pertama (:

masih mengukirkan senyuman,
cinta antara kita.

1st picture between us (:

tadi pergi jamuan KPTM , not bad. seronok lah juga kan. dan lagi seronok saya tunggu awak tiga jam kan sayang. alah apa lah sangat kan kan :D okay forget it. yang penting awak datang cukup lah. comel je pakai baju melayu dengan samping semua. alala ehem ada orang perhatikan mata dia yang seksi tu. suka lah tu kan ! its okay tak jealous , saya bila-bila je boleh  pandang mata awak tu kan. hihi. 
sorry lah saya letak nama awak dalam list karaoke tadi sampai touching buat muka dia tadikan. tu yang suka tengok tu. rasa nak cubit-cubit pipi dia ! err MJ sorry , aku letak nama kau juga. hahaha. teh ais tau tau :D
eee geram kot dah pakai high heels pun still dia lagi tinggi -.- gambar ni pakai heels okay , dia pakai selipar je. tapi tengok erghh. tak adil :D baru sedar begitu rendahnya saya. hahaha.
then balik dari kolej ke hostel jalan kaki dengan pakai heels. bangga kot walaupun sakit dia tak tertahan. ni memang first and last. jangan harap nak pakai lagi. huuu. memang takkan !

sayang nak tengok gambar yang lain-lain tu. heee i love you !
byeee.


No comments: