thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Sunday, September 11, 2011

sewarna

tiba-tiba rindu dekat budak yang bagi lagu sewarna tu. how's your life sekarang ? kita pun dah tak KAWAN macam dulukan. it's my fault, maybe. kau pun salahkan aku dalam hal tu. aku cepat berubah dan kau tak sangka. kau fikirlah aku patut tunggu benda yang tak pasti atau aku kena ambil benda yang dah ada depan aku ? kalau kau pun mesti kau ambil yang ada depan mata kau. aku pun tak ada nak salahkan kau. dah kata kawan je , so we're just being a friend. lama kan kita kawan , ahh kelakar kau pernah dengar aku nangis. aku pun pelik aku boleh menangis dekat stranger macam kau. masa tu kita kawan tahap tahap apa je kan. kau seremban aku cheras. nak kata kenal sangat tak juga. then we became closer , bertahun tahun rasanya. lepas habis sekolah , kau masuk matrik. aku tergolong orang yang sedih sebab aku fikir memang jarang lah nak contact. tapi kadang-kadang  kau still ada masa buat supersaver kan. thanks membazir kredit kau. lepas tu aku pula masuk kolej , memang semua berubah lah kan. aku pun tak tahu dalam situasi kita masa tu siapa salah siapa betul. kita terus jadi orang asing , memang kita dah tak contact kan. lepas kau cakap semua tu dekat aku , aku rasa kita patut terus macam ni je. kau dengan life kau , aku dengan life aku. senangkan ? maaflah masa raya hari tu kau wish , tapi aku diam je. semoga kau bahagia dengan hidup kau :')


" people change , memories don't "

No comments: