thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Saturday, November 5, 2011

Me-plus-You

Sementara tunggu si Kening pergi main futsal ingat nak tidur dulu. tapi sampai kesudah mata terkebil-kebil je. Borak-borak kejap dengan adik. Lepas pukul 12 mesej masuk, tahu tak kita terlelap-lelap sambil reply mesej awak tau. hehe. bila awak tanya kita tidur ke , kita cakap tak sebab awak kan dah suruh tunggu sebelum pergi main futsal. baik kan kita :D Comel kot bila awak minta izin nak call. kelakar pun ada, kalau awak rasa nak call, call je. Confirm kita jawab kecuali kalau kita merajuk dengan awak. hehe.
Dah pandai sekarang panggil kita cengeng kan ? lepas tu suka buat kita malu, ishhh :'D perli-perli apa kita tulis dekat blog , nak kena cubit ? Semalam kita cakap pasal tu lagi. sorry lah, selagi kita tak cakap sendiri dengan awak apa kita rasa selagi tu kita terfikir. lebih baik kita terus-terangkan. macam biasa nangis lagi sampai awak cakap pemurah sangat keluarkan air mata. itu lah diri kita yang sebenar :') awak cakap kalau nangis sebab rindu awak tak apa kan. lepas ni kalau kita nangis maksudnya kita rindu awak lah tu. hehe
Kita cuma nak awak bagi semangat dekat kita untuk lupakan benda tu semua. Yakinkan kita benda tu takkan bagi pengaruh dekat hubungan kita. Terimakasih sebab awak nak jaga kita, kita pun akan jaga awak juga, Insyaallah. satu perkara yang kita nak bagitahu awak, memang kita cemburu. terlalu cemburu. cemburu tanda sayang, sebab sayang, kita takut kehilangan :')

captured and editing by FR.

Sekali awak sayang kita, 
berkali-kali kita sayang awak.
sekali awak rindu kita, berkali-kali kita rindu awak.
Je t'aime Faiz.

No comments: