thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Monday, November 21, 2011

Random Awesome

I laugh so much recently

Around 0230 am my phone ringing. Guess who ? exactly budak Omel. hehe :D sebelum tu tidur dulu tunggu dia habis tengok bola Chelsea vs Liverpool kan kan ? kita tahu lah tau. Borak-borak lamanya. Actually kali ni call rasa lain. All the time gelak-gelak. We talked about private message yang kita guna masa mula-mula awak nak tackle kita. Am I right ? :D Seriously bila ingat kelakar sangat ehem sweet sebenarnya. Sampai sekarang kalau bosan, kita buka baca balik apa yang kita pernah borak since first time kita kenal tu. It makes me feel oohh ILOVEYOU ! Ya Allah bahagia betul rasanya bila teringat semua tu :') Awak tahu kan kita tak berharap pun yang akan contact lagi dengan awak bila dah masuk kolej. Sebab dan tentu-tentu jumpa ramai orang and I was like okay we're just friend maybe. Aina is the one yang semangat & yakin we'll together one day. Macam ada apa-apa je Aina ni. Hahah. Dan sekarang, here we are. We will enter a new month in our relationship, Syukur (: I believe, there's so much thing we will face and I know it will make our relation become stronger, Amin. For those yang mendoakan kitorang, thanks a lot babes. 
And for my beloved budak Omel , hihi ILOVEYOUMUCHMORE :* Thanks for makes me feel I'm the one for you. I love the way you are.
Spread <3


No comments: