thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Friday, November 18, 2011

Spread love

Goodbye is the hardest word to say. Ya Allah sedihnya , baru tadi Dina dengan Roudah keluar bilik nak balik. And right now I'm sitting alone T____T Before tu Kechik dengan Asar dah keluar dulu. Peluk peluk cium cium semua sumpah sedih. Sebulan lebih memang tak lama , tapi dah terbiasa ada dorang. Makan sama, mandi sama, menangis sama, buat dajal semua sama-sama. Ingat senang boleh lupa ? Sebak :/
Banyak sangat kenangan dari 1st day sampai lah saat ni. Korang tak pernah tahu nama penuh aku kan, cuma nama Fatin Roslan je yang korang dengar. Sampai ada akak bilik sebelah datang tanya Syahirah mana, korang dah terpinga cakap dalam bilik ni tak ada nama Syahirah. Bila aku balik, korang cerita aku tergelak-gelak. Nampak sangat tak ambil tahu pasal aku , touching -.- Korang tolong lah ingat nama full aku Nurul Fatin Syahirah ni okay. Karang aku dengar Nur Fatin Syahirah lah , Fatin Nur Syahirah lah. Macam-macam nama dah keluar. Dulu masa tak rapat sangat panggil Fatin , sekarang makin singkat atin , ten. HAHAHA tahu tak aku akan normal bila orang yang rapat panggil aku macam tu. Kalau yang tak berapa ngam panggil aku atin ten pelik gila ! Macam what sound is that ergghhhhh.
Roudah, maaflah kadang-kadang bila kau cerita aku buat muka tak ada perasaan. haha aku tak tahu nak zahirkan macam mana perasaan tu dekat muka aku. Aku faham, kalau aku pun aku sakit hati bila aku cerita orang pandang je tanpa respon. HEHEHE. Nad dengan Kechik, kita rapat nak dekat akhir-akhir ni kan. Nad memang suka menganjing, buat aku gelak besar lepas ikut aku gelak sama. Dia cakap cara aku gelak boleh buat orang gelak -.- Kechik yang sememangnya comel lagi comel bila dia dengar kami semua cerita hantu. Kadang-kadang aku jadi mangsa kena cerita dekat dia malam-malam sebelum dia tidur. Bukan main lagi kau kan suruh aku jadi story telling kau.
Dina si K-pop style kemek kemek, just simple but nice. Sejak dilamun cinta, phone tak pernah lepas dari genggaman. Kalau dulu phone letak merata-rata sekarang tak lagi. Lepas tu selalu di tangkap senyum seorang diri. Kelakar lah bila tengok dia gelabah. Si Asar ni lagi memang tak ada perasaan. Cakap dengan dia serupa tak payah cakap lah. Bila kitorang tengok movie something something macam tu, dia duduk senyap. HAHAHA. dah tak payah tahu apa dia. Mungkin kadang-kadang aku ada terdiam terbadmood termenangis termarah semua, maafkan aku :') Aku bersyukur dapat roommates yang tak ada masalah even segilintir tu cakap aku itu ini without knowing the real me. It's okay, kalau kau senyum aku balas. Kalau jeling, I have nothing to say. Just having a good time with your new roommates (:
Babes, 44 hari dari sekarang kita jumpa. Remember our plan right ? Can't wait to see you guyss next month. Harap next sem kita lagi gila :D Aku takkan lupa popcorn RM1 yang kita terjah dekat Shamelin. Ohhsemmm kan main melawan arah dekat eskulator. Kalau tergolek , give a big clap ! Macam panjang entry aku kali ni. eh tak lupa Faiz, sedihnya bila awak cakap kita macam jauh bila dah balik rumah. Nanti kita date depan maybank lagi :D
tak tahu kenapa aku mesti berdiri dekat depan buat muka macam tu -..-
Roudah mana ? ooh dekat depan aku tengah snap picture :D
Forget me not , budak cengeng gelak besar cakap kuat
-FR-

No comments: