thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Friday, December 30, 2011

Diffrerent.

Assalamualaikum,
Tiba-tiba aku teringat satu kejadian yang membuat aku senyap dan jalan tunduk kebawah sepanjang satu hari dekat kolej. As usual kalau dah tidur lambat memang bangun pun liat lah kan. Kelas pagi ==' Orang kalau dah perasan diri tu macam senang nak bangun pagi memang cenggitu. Tu pun harapkan ihsan orang suruh datang bilik tolong kejut. JAJAJAJAJA. Kalau dah lambat, mandi pun cincai cincai. Tak senonoh gila. Berjaga-jaga weh dengan aku. Entah-entah aku tak mandi langsung, korang sedap-sedap ngendeng dekat aku. Kahkah. Lepas tu mood pun macam harem, selalu pergi kolej pakai shawl style yuna hana tajima lah. Yekk aku tak macam tu. Aku bungkus lilit biasa je kepala aku. Hehehe. Tapi hari tu aku rasa nak pakai tudung biasa. Alah tudung lipat tiga segi tu. Dah sampai kolej aku jalan penuh yakin nak masuk kelas. Tapi tengok budak kelas aku lepak depan komasa, aku pun turut serta berada di situ. Sambil jalan nak menuju dekat dorang, semua mata tak lepas memandang aku. Alamak alamak rasa macam VIP lah. Dalam hati macam ada taman kejap wuuuuu :D Aku dah selamat duduk, tiba-tiba Haikal pandang aku tak berkelip. Tahu tak dia tanya apa, ni Fatin ke ? Asal kau macam lain ? Kurang ajar ==' Semua pakat usha aku. Bongok lah Haikal ! Dalam kelas lagi tak boleh tahan, budak duduk belakang aku si Ali dengan Syafiq tak henti-henti cakap Fatin nampak lain. Eeeeee hodob kot, buat aku malu. Sumpah aku tak pandang siapa-siapa pun, kalau boleh aku nak lari balik hostel. Dan masa tu aku rasa selekeh sangattttttttttttttttttttt. Jahat gila korang -.- Actually dorang cakap, dorang dah biasa tengok aku pakai shawl. Alah weh aku saja buat gimik, nak selekeh macam minah indon. Nak tengok korang nak kawan dengan aku ke tak. Hahaha logiknya alasan. Tu first and last aku pakai tudung biasa masa sem 1. Next sem nak pakai lagi, HAHAHAHAH.
Rupa aku macam makhluk asing ke bila pakai tudung macam tu ? 



No comments: