thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Saturday, December 31, 2011

Dua kosong satu satu.

Assalamualaikum.
Tahun 2011 tahun bermakna kot. KOT LAH KAN. Mana tak nya, tarikh lahir aku tahun ni 110111. Kau ada ? Tak ada lah tu, hewhewhew. Lepas tu belajar cari duit sendiri dan mula berjinak-jinak mem-BOROS-kan diri. Banyak rasanya duit aku dicurahkan begitu saja #sigh.
Lepas tu dapat sambung study Business Management dekat KPTM heeebaaaat. Actually hampa, sebab nak Culinary Art tapi tak ada. Apahal buat muka pelik ? Cisss. Aku memang minat masak. Impian aku masa kecil nak buka kedai kek sendiri. Aku suka tengok benda comel-comel macam cupcakes. Beli beli tapi tak makan. Sebab hati tak sampai nak kunyah. Hmmmm. 
Masuk kolej baru rasa LIFE. Life apa aku dengan sewaktu dengannya je tahu. Makin liar aku, Astaghfirullahalazim mengucap panjang. Dekat sini aku jumpa macam-macam orang macam-macam ragam. Peliks peliks pun ada. Banyak benda aku terokai, sejak jadi student rambut banyak gugur tension punya pasal. Aku dah lah kurang cerdik, blurr lagi. Parah je keadaan aku. Lepas tu headache dah sebati dah. Berpapan-papan panadol mak aku bekalkan. Alhamdulillah habis semua. 
Tiba-tiba hati aku yang kosong telah di isi dengan kehadiran seorang mamat comel gilahhh gigi dia. Kuch kuch ho ta hai kejap aku dekat kolej. Musim panas pun jadi musim bunga bagi aku. Bunga-bunga cinta KPTM. Bermula lah episod cinta duka dan air mata. Kahkahkah apa pun tak boleh lah kau ni Fatin. Aku paling ingat tempat first date aku dekat parking motor kolej. Romatik gila kan dikelilingi motor dan dua orang saksi yang menyaksikan pertukaran elmo disitu #dah lah elmo semata-mata tak ada balut-balut tak suprise betul ==' Apa pun terima kasih banyak-banyak sebab berjaya mencoroboh hati kering saya ni. Cinta awak :*
Makin lama makin banyak yang aku belajar. Belajar berdikari, belajar nak handle masalah, belajar nak jadi matang jangan terlalu ikutkan perasaan nanti binasa diri. Lagi satu benda yang aku belajar, manusia sekarang suka judge orang tak tentu pasal. Bagi salam dulu kan bagus. Ni main terjah je, karang keluar setan aku merayau-rayau pergi dekat korang. 
Paling bersyukur, kawan-kawan sebilik sekatil semandi semua faham siapa Fatin Roslan. Alah yang suka melalak depan kipas pakai heels. Hell :p Kawan sekelas pun tak kurang juga banyak bagi support selalu makan sama-sama dekat kedai ibuuuuu. Next sem kita cenggitu lagi tak ? Ni mula nak drama air mata ni. Sedih betul lah bila kenang dorang, si kaki carut pun aku rindu kau nanti. Siapa lah nak maki hamun lawan mulut dengan aku dekat kelas. Si kentut juga, haihh. Aku dah biasa dengar kau kentut masa tengah makan, masa bila-bila lah. Harap kita masih bersama mencapai kejayaan T___T
Ni je lah sinopsis 2011 yang aku boleh fikir. Sikit je kan, tak BANYAK pun. Korang mesti lagi banyak. 
Moral dia, aku bahagia dengan hidup aku sekarang.
Esok 1 Januari 2012. Azam ? Nak kahwin. Okay byeeeeee :D



No comments: