thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Tuesday, December 27, 2011

Has been deleted.

Assalamualaikum,
Entah apa mood rajin aku datang. Aku dah delete 220 post yang lepas since 2009-2010. Hahaha gila tak ? Buat berat blog aku je. Lagipun hal lepas tak patut dikenang. Boleh bikin hati wa sakit lu tahu ! Ada lah cerita si ex si kawan rapat yang telah terpisah jauh. So yang tinggal hanya serpihan tahun 2011. Ramai orang datang dan pergi dalam hidup aku. Aku memang abadikan diri diorang dalam ni. Tak ada tempat lain. Tapi maaf lah ye, yang tinggal sekarang hanya orang yang baru muncul ataupun tak sengaja muncul dalam hidup aku. Once aku ada cerita pasal diorang dalam blog aku, means diorang amat bermakna. So cuba fikir, ada tak aku cerita pasal korang dalam blog aku yang tak semenggah ni ? Kalau ada you're the lucky one. Trust me :)
DP yang aku guna masa mula-mula Faiz tegur dekat PRIVATE MESSAGE.
Uwwwwww <3


No comments: