thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Wednesday, January 25, 2012

Dia.

Assalamualaikum,
This entry is just about my feeling towards him. Hai awak, kalau baca ni just duduk diam jangan banyak songeh okay ? Goodboy :) 
Malam ni rasa terharu sikit. Reason ? Tak tahu lah. Cuma rasa sangat bersyukur sebab dipertemukan dengan seorang lelaki yang bernama Muhammad Nurfaizudin Abdul Roni. Dia seorang lelaki biasa, tapi dia ada hati dan perasaan yang sangat tulus. For me, he just being himself. Nak sendawa kuat-kuat ke, nak merajuk ke, ataupun tak suka apa-apa dia akan jujur seadanya. Even benda kecil pun, dia akan share. One thing yang buat dia comel sangat bila tengah on call and at the same time dia tengah sedih, dia akan cakap "hubby rasa nak nangis" see how sweet he is. Rasanya dah dua atau tiga kali dengar dia menangis. Pernah tanya, tak malu ke menangis ? And his answer was sound like buat apa nak malu. Kalau nak nangis, nangis je lah. Mula dari situ, okay I'm falling in love for who you are. Dia tak pernah nak marah sesuka hati, kasih sayang yang dia bagi menggunung rasanya. I can feel it, honestly rasa bertuah. Bukan terlalu menyanjung dia, tapi tak boleh nak nafikan macam mana bahagianya perasaan tu. Setiap hari dia akan cuba buat aku gembira tersenyum bahagia. Kalau satu hari aku moody, dia yang rasa bersalah. Alasan dia, dia tak dapat buat aku bahagia satu hari tu. My dear sayang, it's not your fault. Please next time jangan salahkan diri sendiri. Boleh kan ? Bagi aku cukup lah dia selalu ada bila aku perlukan dia. Selalu jadi tempat aku meluahkan perasaan, sedih atau apa sekalipun yang aku rasa. I wanna share everything with you Faiz. Everything ! Alhamdulillah, sampai ke hari ni  kita saling bertolak ansur. Saling memahami antara satu sama lain. Dan kepercayaan kita tak pernah kurang walaupun kita pernah di uji. Itu paling pentingkan. For me selagi perasaan sayang dan cinta tu ada, berat macam mana pun dugaan tu, kita boleh hadapi kan. Susah senang kita bersama, macam yang selalu awak cakap. Saya akan ingat benda tu. Kadang-kadang I have no confident to love you as much as you love me. Takut terkurang mana-mana. Memang betul tak ada apa yang dekat dunia ni sempurna tapi I wanna give and be the best for you. One day, bila salah seorang dari kita dah tak ada it will be the best moment in our life kan. Saya harap sangat, saya akan jadi orang yang selalu berada dalam hati awak. Tersenarai dalam list orang-orang yang paling awak sayang. Kalau boleh lah kan. Duduk dekat tingkat paling bawah pun tak apa, asalkan ada dalam senarai. Kalau diberi peluang, saya nak hidup dengan awak happily ever after. Bila dah tiba masa biar saya pergi dulu, you know the reason why right. Insyaallah kita akan sama-sama bahagia. Kita berserah tapi kita usaha juga. You wanna be my hero kan ? InsyaAllah kalau ada jodoh. Terima kasih sebab terima saya apa ada nya, terlalu menjaga perasaan saya dan terlalu murah dengan kasih sayang awak. Really appreciate it. Faiz, cinta saya untuk awak :')

No comments: