thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Thursday, January 26, 2012

Khamis malam jumaat.

Assalamualaikum, selamat senja ! Haha eh husband kita dah bangun ke belum lah tu -.-
First class hari ni marketing. Fun and lots of lawak kurang pandai. Madam zarila adalah seorang yang sangat sporting, 'yang ado' tagline dia :D lebih kurang 40 minit dia bercakap, lastly dia boleh cakap ada dua orang je ke perempuan dalam kelas ni and I was like madam tak nampak aku ke ? Invisible kot aku ni -.- Few minutes baru perasan aku. Padahal sepanjang kelas dia dok bercakap mata dia tumpu dekat aku. Ali dengan haikal gelak besar ! Dorang cakap nampak sangat aura jantan aku :\ Sedih gila abiiiiiii. Setiap hari dorang mempermainkan aku. For me, its okay because I'm too special kan korang ? Thats why korang selalu jaga aku. Hahaha perasan gila. Well realiti :) Aku nak pergi beli ice blended, nak pergi as'ad, nak pergi makan semua korang teman. So sweet lah. Kalau korang perasan sometimes warna baju kita tiga ada kena mengena. 
Today baju kita dengan intan payung sedondon sikit. Alala malu kita. Dah lah lalu depan kita tadi. Mentang-mentang kita duduk sebelah classmate kita yang lelaki, pandai je cakap tu boyfriend baru kita kan. Kita cuma ada satu boyfriend and it is you. Tak ada yang dua, tiga atau empat. Percaya kan :') IMISSYOU. I'm going to do my Statistic's note. Esok kelas ganti micro pukul 8. Malasnyaaaaa ! 

#Ada video pasal sir Zarul. Wait and see :D

No comments: