thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Friday, January 13, 2012

Life.

Assalamualaikum,
Yeay dah dapat baucar 200 dah. Memang serbu habis lah kedai buku. Banyak ni nak beli, hehehe. Dah berlegar-legar dalam kepala ha :D Nanad cakap boleh beli semua yang ada dalam kedai buku popular atau MPH tu. Memang perhabis lah cenggitukan. Coklat semua yang ada dalam tu borong je. Aku ada something nak buat. Kerja seni untuk someone :') Lepas tu nak beli novel cinta lagi. Hikhik biasa lah hati remaja. Pen sebundle, kertas warna lagi. Hesh macam-macam. Tak sabar ! Rasa-rasa nak pergi esok dengan roommates. Tadi dekat kolej tengah tunggu ali dengan haikal dekat kerusi batu, ada abang photographer depan lobi snap gambar aku. Amboi kemain lagi. Lepas tu datang dekat aku duduk sekali. Borak-borak sikit, sambil tu tangan dia snap lagi. Aisehmen popular betul -,- Dah tu tunjuk gambar tu, wulamak nanti masuk dalam FB tau bang.


Faiz, balik rumah kan minggu ni. Semoga selamat sampai. Hmm boleh call lama-lama. Rindunya :) Bila lagi nak tengok awak gelak depan mata saya kan. Tengok mata awak yang pakej lengkap tu. Buli awak, ejek awak yang banyak bulu. Eeee yekk :p Seronokkan dapat gurau-gurau kasar dengan saya, haha ! Tangan saya tengah gatal nak menumbuk ni tau. Alangkah indah kalau dapat tumbuk awak lagi :D 


Hmm mak, akak dah okay sekarang. Berkat doa mak untuk akak. Akak dah tak menangis lagi. Alhamdulillah, akak lebih tenang sekarang. Fokus nak belajar. Terima kasih mak, selalu ada dengan akak. Bagi nasihat dekat akak. Mak pelik tak, makin besar akak makin kuat mengadu ? Kalau dulu diam-diam je kan. Rasa kelakar pula. Cembengnya akak sekarang :') Mak nanti akak balik akak nak makan macam-macam tau. 

I've nothing to say, Okay lah bye !

No comments: