thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Wednesday, January 11, 2012

Special Day.

Assalamualaikum,
Alhamdulillah genap 19 tahun hari ni. Seriously tak tahu macam mana nak describe perasaan ni. Nak taip pun macam blur. Hahaha. Banyak sangat kejutan yang jadi hari ni. Rasa bersyukur sangat-sangat :')
Firstly, dah tentu lah dapat wish birthday yang banyak gila dari kawan-kawan semua. Specially dekat FB tu. Thanks a lot. Korang memang tetap dihati aku selamanya. Tengah malam tu dapat coklat dengan bunga ros kaklong bagi. So sweet ! Hug kaklong muah muah kiri kanan :* Lepas tu oncall dengan intan payung, dia nyanyi happy birthday, speechless. Terharu sangat rasanya. Pergi kolej, at last dapat tukar kelas. Ni memang terlampau bersyukur aku rasa. Habis kelas turun bawah naik lift. Faisal, Ali, Haikal, Alin dengan Fara dorang nyanyi juga lagu birthday. Sooo malu ! Semua orang pandang, sampai dekat lobi dorang still nyanyi. Thanks babes :p Lepas tu text intan payung, dia suruh tunggu dekat bawah pokok. Tiba-tiba ada orang cuit bahu. Eh intan payung dah datang :) Duduk kejap then gerak pergi LRT. Dating time :D Intan payung cakap aku nampak sweet hari ni. Sebab pakai skirt, hehe malunya :o Dia cakap nampak lain sangat. Hewhewhew. We were laughing to much today. Spent time together about 6 hours. Cakap pasal our future plan. Bahagia sangat ! Masa balik, intan payung teman aku tunggu bas. Lama gila kot, kesian dia mata merah-merah tahan mengantuk. Lepas tu dia kena naik balik train pergi cempaka. So sorry my dear, menyusahkan awak je kan. hmmm. Tapi percaya lah, I'm totally happy with you today, trust me. Jangan rasa bersalah lagi tau :) Balik hostel nak masuk bilik, pintu kunci -,- Mengada dorang ni siap letak note dekat pintu suruh bagi salam tiga kali. Apa ni, hesh. Ketuk pintu banyak kali, nad pun buka. Aku ada bau something, bau lilin bakar. Yang peliknya kipas semua tutup. Lepas tu kechik keluar tutup lampu, then shawl dengan charlie datang dari belakang and suprise ! Wulamak kek coklat. Tak sangak pula dorang memang nak buat suprise tu selepas intan payung pecah rahsia dekat aku. Hahaha marah gila shawl dekat intan payung. Thanks my lovely roommates Shawl, Charlie, Asa, Kechik dan Nad susah-susah beli semua tu. Nad, sila lupakan hasrat kau untuk tepek tepung atau telur dekat aku ye. Hahaha. Aku dah penat gila ni, fyi aku tak mandi lagi. Busuk -,- Dah kurang dah idea aku. Last but not least, aku betul-betul rasa istimewa sangat hari ni. Thankyou Allah sebab pertemukan aku dengan dorang semua. Spread <3

No comments: