thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Wednesday, January 18, 2012

You and me.

Assalamualaikum,
Perasaan sekarang ? Bahagia :') Terlalu bahagia, syukur Alhamdulillah. Hari ni Birthday intan payung. Yeay we are gang. Dah 19 tahun kan. Alala dah besar dah intan payung kita. Boleh kahwin kan ? Hehehe gurau. Kira-kira 7 tahun lagi. InsyaAllah. Tadi kita ada temu janji. Walaupun hujan lebat, saya setia tunggu awak 1 jam 30 minit dekat tempat duduk area lobi tu sampai awak habis kelas. Untung awakkan :) Eh awak pakai baju purple, saya pakai baju pink. Alahai sweetnya <3 Perfect match gitu ! Lepas tu kita jalan sama-sama pergi train sambil gurau-gurau. Rindu betul. Banyak betul adegan-adegan yang entah apa-apa bagi orang lain, tapi bagi kita it's so cute :D Kita main kelip-kelip mata, tunduk muka konon malu, kita main jeling-jeling. Masa tengah pilih nk tengok cerita apa, kita misunderstanding sikit. Mula lah tarik muka masam intan payung ni. Lepas tu saya pula tarik muka dengan awak kan. Awak pandang saya, saya pandang awak then awak say sorry. Cup ! Masa tu kelakar :p Tengah tengok movie, saya tutup mata kejap. Awak punya risau, kejut saya tepuk-tepuk pipi saya supaya saya bangun. Lamakan tadi, awak ingat saya pengsan padahal saya nak uji awak je. Pucat terus, kesian awak. Lain kali tak buat dah okay. Sayangnya awak dekat saya kan :') Terharu. After we had a dinner, lepak kejap dekat foodcourt. Ehem intan payung nyanyi lagu all about you dekat saya. Manisnya awak, saya pula tunduk malu. Berkaca-kaca mata sebab rasa dihargai sangat. Macam biasa mesti singgah J'co sebab nak beli untuk 'anak-anak' dekat rumah. Anak ada 11 kan awak :D Then jalan-jalan lagi menikmati kerlipan lampu. Tiba-tiba tengah jalan nak balik ke station hang tuah, intan payung cakap selalu lepas pukul 12 ada orang jual bunga ros tepi-tepi jalan. Kalau ada boleh belikan. Mungkin rezeki nak dapat bunga ros tu ada. Adalah beberapa orang jual bunga ros masa otw nak balik tu. Intan payung tanya, nak ke ? As usual perempuan kan, takkan nak cakap nak. Malu gila kot. Intan payung stop, belikan bunga ros merah. Ya Allah, masa tu tuhan je tahu macam mana perasaan masa tu. Kenapa lah awak baik dan terlalu care pasal perasaan saya ? hmm :) Awak siap tanya, saya bahagia tak dengan awak. Jawapan saya, dah tentu lah saya bahagia. Dah sampai station pandan jaya, awak  tak jemu teman saya tunggu bas. Actually boleh naik teksi. Tapi saya lagi suka tunggu bas sebab nak habiskan masa dengan awak :) Bas datang, kita terpaksa berpisah. Awak, terima kasih untuk hari ni. Hari yang buat saya bahagia. Bila-bila dengan awak pun saya akan bahagia. Semoga kita terus kekal bahagia sampai bila-bila, amin.
I'm just giving him this. Made by my ownself. Haha buruk gila rasanya benda tu. Whatever it is, asalkan ikhlas. And not forgotten, intan payung's friend Majid. I've read that post. Sweet gila korangkan. For sure, I'll try my best untuk jaga Joe. Aku bukan baik, tapi aku cuba jadi baik untuk dia. Dia dah duduk dalam hati aku sekarang. Thanks sebab 'restu' aku dengan Joe. Heee :D #dah lama tak nampak kau kan, nevermind. Last, I'm too tired. Goodnight, spread <3


#makin lama makin nampak cara dia. Dia sanggup buat apa asalkan aku tersenyum bahagia.



No comments: