thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Monday, February 13, 2012

BFF.

Assalamualaikum, selamat senja :)
Meet one of my BFF,
Syed Ali.  Credit to Alin.

Dia selalu menganjing aku. Kitorang macam Tom & Jerry. Kalau jumpa tak sah tak cakap kuat-kuat, selalu ada yang tak kena. Kalau aku pakai baju kurung atau kain, mula cakap aku nampak macam perempuan. Bila pakai seluar, sumpah satu hari tu perkataan aku macam lelaki akan selalu berkumandang dekat mulut dia. Kadang-kadang kesabaran aku tak boleh di kawal. Tapi bila fikir balik, dia lah kawan baik aku dari sem satu.  Aku cakap kasar sikit, duduk macam lelaki ke mesti kena tegur. Lagi sorang Haikal. Ada lah juga muka Haikal terselit dekat belakang gambar bawah tu. Hahaha nak juga ! For me, kawan dengan lelaki ni senang tak cerewet. Tapi tak bermaksud aku main langgar je. Aku kena juga jaga batas aku. Peace >.<  Lagipun kitorang macam adik abang, akak adik. Dan dah tentu kena jaga perasaan ehem aku. Aku lagi suka kot diorang kenal buah hati aku. Tak ada lah timbul salah faham. Eh hari tu buah hati aku cakap Haikal skandal aku. Eeeeuuuwww -.- Tapi it's okay cemburu tanda sayang. Anyway, thanks a lot weh. Korang lah the best buddy yang aku ada. Walaupun korang selalu buat kesabaran aku hilang, tapi at the end aku tergelak juga. Biar lah korang layan aku macam lelaki pun, at least aku still ada buah hati. Hahaha. Korang terharu tak aku post pasal korang ? 
Hikhikhik bye :D

No comments: