thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Saturday, February 11, 2012

Forgive me.

Assalamualaikum, hari ni kelas marketing cancel. Alah baru nak pergi kolej, tiba-tiba Haikal tag dekat status kelas tak jadi. Tu pun nasib baik online, kalau tak tak tahu apa-apa. Well Haikal, kau selalu bergurau tak kena tempat sebab tu kurang percaya. Text Ali, tapi text tu konon-konon macam buat call-me-back. Hahaha. Hi, please call me back. Ali pun call. Kesian kau, aku malas lah nak text. Saving :D Sedih tak dapat jumpa intan payung. Sobsobsob T___T Malam tadi on call luah segala. I'm totally different right ? Aku sedar diri juga, bila duduk sorang-sorang aku fikir kenapa aku layan dia macam nak tak nak sekarang. Sampai dia pun perasan cara aku ni berbeza. Beruntung sebab dia memahami. Tak pernah pun nak ungkit, cuma semalam marah sikit kan. Comel betul :D Marah sebab roommate aku jawab call dia, lepas tu senang-senang panggil bie. Promise tak buat dah ! Tersentuh kejap sebab dia minta aku okay balik. Nak kitorang yang dulu. I'll be okay and we'll back to normal sayang :) I miss our old time. Mungkin betul apa dia cakap, bila dia depan aku, aku layan dia lain. Bila dalam phone lain pula. Dia faham yang aku nak dia selalu dengan aku. Thanks a lot, awak semakin memahami sekarang. Rasanya tak adilkan awak dapat layanan macam ni. Maafkan saya, saya cuba jadi sayang awak yang dulu. Untuk kebaikan kita kan :) Kesian awak, sikit-sikit mengeluh. Lepas ni kita jadi pasangan comel macam awak cakap tu okay. We need to more understand each other, dah 7 bulan plus satu hari kan. ILOVEYOUMUCHMORE.

No comments: