thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Thursday, February 9, 2012

I'm okay.

Assalamualaikum, selamat tengah malam.
I'm sitting alone right now. Just thinking about myself. Tadi satu daripada roommates aku tegur, kenapa sekarang aku diam je. Yelah kalau tak dulu gelak tak ingat dunia, cakap kuat nak pecah gegendang. Actually, I've no answer for it. Manusia, kadang-kadang tu ada masa kurang cakap banyak mendengar. I prefer remain silent. Dalam kelas tadi pun, tutup mulut je. Ali datang tegur, he said I was crying -.- Faisal suruh luahkan apa yang aku pendam. Come on, I'm okay lah guys. Nothing happened. Alah mengantuk sikit memang lah berair mata kan. Lepas tu dorang buat aku gelak, menganjing tak sudah. Pelik kot kalau aku diam je. Macam bukan Fatin yang looks like a boy. Cakap kasar, gelak besar, tak ada perasaan kan ? Dont worry, I'm still the same Fatin lah. Mungkin perubahan hormon, so I'm being another side of Fatin. Alah tak lama nya, nanti normal balik. And Faiz, sorry too. Reply text pun macam apa je kan. Bila cakap pun I'm always in 'blurr' mood. Harap awak banyak bersabar. Goodnight.

No comments: