thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Friday, February 17, 2012

Lovely Friday.

Assalamualaikum, I'm back to normal. Alhamdulillah :) Semua dah jelas sekarang. So tak ada muka stress atau badmood lagi. Mueheheh. Hyper gila hari ni. Roommates aku siap tegur kalau senyum sampai ke telinga adalah tu. Hikhik. Thanks a lot guys, korang banyak bagi nasihat, bagi support dekat aku. Terharu bila classmate aku perasaan perubahan aku semalam. Bila habis kelas diorang tanya kenapa. Thanks again. Sayang korang ! Lepak dekat apek dengan BFF, dorang cakap me look nice bila pakai tudung bawal. Malu dohh :$ Tadi lepas kelas jumpa intan payung. Lepas windu itewwww :p Uuuww, petang karang kalau jadi nak bagi support dekat dia. Ada pemilihan bola, InsyaAllah kalau ada rezeki awak dapat. Kita akan support awak :) Then tadi kita tukar ID card. Alahai comelnya ! Jaga elok-elok tau ID kita. ILOVEYOUMUCH !
Hai saya Faiz.


No comments: