thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Monday, March 19, 2012

Alhamdulillah.

Assalamualaikum,
Hari ni hari isnin yang menggembirakan. Terima kasih gegirls Aina Syafiya & Liyana Azmi yang sudi luangkan masa lepak sama-sama. Aina, walaupun kau kelas start pukul 12 kau sanggup datang awalkan. Sayang kau! Dan terima kasih juga dekat Ali Mashoor & Haikal Sani yang terus menggembirakan hari aku. Ali, thanks tunaikan janji kau. Alhamdulillah rasa semangat hari ni. Hihihi :D 
Hari ni juga dapat result statistics. Syukur dapat markah yang memuaskan. Just need more focus in class. InsyaAllah. Perkara yang memalukan bila Haikal tanya variance dan aku dengar pembaris. Siap tadaaaa pula. Haikal dengan muka weirdo dia terus gelakkan aku. Haih malu tahap mana entah. Aaaaaaaaa :O Lagi satu gigi tepi tengah goyang sekarang, terjadi masa tengah lunch. Sabar je lah. It's okay selamat patah nanti --'
Malam ni nak selesaikan kerja, kemudian tidur dengan niat berpuasa esok hari. Aku rasa aku dah sedar sekarang, aku tak perlu fikir orang keliling aku yang menyesakkan kepala aku kot. Masing-masing ada cara sendiri. Jadi, semoga bahagia semua orang. Peace!

No comments: