thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Sunday, May 20, 2012

Changed.

Assalammualaikum,
Hari ni aku menulis sebab nak meluahkan segala rasa. Sejak nak habis sem dua ni, semua jadi lain. Lain macam mana, susah nak digambarkan. Tapi bila hati yang merasa, tak ada apa yang dapat disangkalkan. Mula aku kenal kau orang, bahagia sangat! Sebab aku tak pernah duduk luar dari rumah. Bila masuk zaman kolej ni, aku mula kenal erti kongsi, erti kawan, bahagia duka, gelak ketawa dengan kau orang. Kadang-kadang buat aku taknak balik rumah, walaupun rumah aku dekat. Tapi sekarang, hati ni rasa lain. Sorang kesana, sorang kesini. Banyak rasanya rahsia antara kita semua. Memang lah masing-masing punya hak sendiri untuk simpan rahsia. Itu kena hormat. Manusia semua berubah, tapi janganlah ketara sangat. Bila kita marah, jangan anggap itu semua sebab benci atau cemburu. Tapi sayang. Sayangkan seorang kawan dan tak nak apa-apa pun berlaku. We all just 19 years old. Jangan ingat umur 19 tu dah cukup matang. Dah tahu nak bezakan mana salah mana baik. Kita cakap pun untuk mengingatkan diri kita juga. Kita cuma mampu berharap yang, antara kita semua tak ada sengketa nanti. Dan please, jangan pernah macam ni lagi. Ya Allah sedihnya :\

Kau orang lah kawan suka duka aku.

No comments: