thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Friday, June 1, 2012

Hati.

Asslammualaikum, Alhamdulillah masih bernafas di awal bulan Jun ni.

Hati ni tengah gundah. Hmm.
Entah kenapa selalu fikirkan tentang perkara tu semua.
Walaupun seringkali dipesan bukan sebab aku,
Tapi aku boleh fikir, boleh rasa kelainannya.
Aneh,  kenapa kami yang kena macam ni?
Kenapa kau macam tak suka kami?
Kami salah?
Atau kau rasa kehadiran aku buat kau dan dia jadi lain?
Niat aku tak seperti yang kau andaikan.
Aku nak kau dan dia selesaikan semua ni.
lebih baik berterus terang kalau nak dibandingkan selalu bercakap dekat orang.
Tak salahkan begitu?
Lagi lama dibiarkan, lagi banyak andaian,
Benda kecil kalau disimpan lama-lama boleh jadi besar.
Berfikir biar matang. Fikirkan silaturrahim yang dah lama tercipta.
Ujian Allah. Hmm.

No comments: