thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Saturday, June 25, 2011

goodbye friend .

4 ogos 2010
tadi pagi pergi lah photoshoot gambar ukuran pasport. derrr gila menyampah aku tengok gambar tu. rasa nak pijak-pijak. eeee -..- aku cuba mengabaikan gambar aku , ia bukan lah apa-apa. balik rumah online makan , then si naim text ajak pergi karnival dekat sekolah. aku pun pulun lah siap cepat cepat. rupanya dia belum keluar , cettt -.- kata pergi sorang aku menapak pergi atas bukit sekali tengok ada kakak dia. biadap tak bagitahu ! sampai sekolah orang dok lihat lihat , gila asing je aku rasa. lagi aku rasa bodoh bila budak kelas aku dulu cakap aku dengan naim dan tak bagitahu dorang. watdehel ==' korang memang suka buat spekulasi entah apa-apa. macam tak tahu kitorang memang bestfriend. salah ke aku datang dengan dia ? erghh. aku rasa tadi datang sekolah tu macam pelawat pula. semua dah clear. akhirnya naim menunaikan janji nak bawa aku naik kereta. hihi , even aku tak jadi orang 1st naik lepas kau dapat lesen. takpe lah , asalkan aku selamat pergi dan balik tadi. okay kau pass. haha. kau nak berambus dah esok , alahai sayu hati aku. hahaha. macam jauh sangat. semoga impian kau nak dapat awek ustazah tercapai. dan lagi , kau kena ingat kau bukan budak sekolah lagi. kau mesti rindu nak dengar aku jerit-jerit kan. tadi pun sempat lagi lawan cakap dan seperti biasa aku menang. wuhuu , adik kau jadi saksi dan tukang dengar. i will miss our moment dohh. don't cry don't cry :') take care buddy !

macam banyak pula aku cerita pasal naim. takpe lah , kau patut bangga naim. bukan senang aku nak mention nama-nama orang ni. HAHAHA. kbye.

No comments: