thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Sunday, June 26, 2011

cepatnyaa ,

hari ni rasa macam padat sangat masa aku. bangun pagi mengantuk tak payah cakap lah. tidur lambat semalam sebab ada something buat aku shock , dah pandai jelous sekarang. okay abaikan kejap. my mum suruh ikut my brother pergi pasar. goshh malasnyaa , semalam mak cakap nak pergi sekali -.- semua sebab nak cari kunci locker. then pergi jayajusco nak cari alat tulis. aku serupa macam budak baru nak masuk sekolah , lucu -.- habis semua aku borong , see my pencil case dah full :D sumpah macam gegurl ada purple pink blue eeuuwww comel okay ! daaa ~ tadi pun baru lepas balik keluar cari makan. erghhh nampak tak berapa banyak langkah aku hari ni ? dan sekarang blank. aku tak tahu nak cakap apa dah. okay lah see you next time.

dear friends , esok korang daftar dulu. then baru aku datang. have a nice day tomorrow. aku sure korang tak lena tidur. bye.

No comments: