thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Monday, June 27, 2011

dua puluh tiga jam dari sekarang

morning peeps !
ee ramai okay kawan aku pergi daftar hari ni. dorang pergi daftar , aku yang tak lena tidur. pffftt -.- sumpah tak seronok daftar esok. tak ada gang ! erghhh. apa lah nak asing-asing daftar pula ==' ainon , jahon , J&B serta hero hindustang hah lagi sorang mamat yang aku lupa hari tu masuk hari ni. derrr bangga la jadi senior aku yang beza satu hari je -_________- orientasi weh , sama tak agak-agak kita ni. kalau tak sama juga , aku sumpah sumpah bakar gate kolej tu. duhhh nampak sangat aku tengah iri hati dengan korang. herherher tak sabar aku nak tunggu laporan dari ainon & jahon pasal tahi cicak hitam putih :D
semalam malique bunkface * bukan nama sebenar called. wawawa nak cerita pasal comel-comel pula. tak nampak agaknya aku tengah pakai pemerah pipi. lerrr malu tahu tak. tak boleh lah cakap on call kena texting juga baru tak gagap. kau sekarang dah pandai jelous kan. duduk matrik belajar benda tu agaknya. herherher ! alah cakap wall aku penuh , wall kau penuh juga. lepas tu nak cakap seri , sama-sama jelous. no way , nasib aku tertidur je semalam kalau tak aku lawan habis-habisan. tapi kan kan , asal aku dengan kau rasa nak gelak je. parahh ni , kau pun bila gelak aku suka dengar. gagaga. kau kena sergah dengan kawan kau semalam sebab duduk dekat tangga masa call aku. haha luculah privacy sangat kan bila cakap dengan aku.

esok adalah hari aku akan menjadi seorang remaja yang betul-betul remaja -.- eerrr bye mak bye along bye angah bye alang bye aca. berat hati nak tinggalkan rumah , yelah dah biasa sangat jadi maid , eheee gurau ! so takhta akan diberi kepada aca , maid baru rumah aku. padan muka padan muka. rasain !

matahari sila pancarkan sinaran kau. jangan malu-malu , banyak lagi kain baju aku tak kering. erghhhh !

No comments: