thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Saturday, July 2, 2011

mata terbocor & air tumpah

alala tajuk menggelikan paru paru. semalam last day orientasi , second last & last modul menyayat hati. lama aku ber-hiba dalam dewan tu. second last modul tu , termalunyaa menangis depan hadirin & hadirat sekalian. herherher ! tak actually fasi ni bawa pergi satu bilik agak gelap wakil-wakil dari setiap group. then dia cerita lah bla bla * okay it's a secret. so the longer we are in the room , ia mewujudkan suasana yang agak sedih. yelah ia mengenai persahabatan. then fasi bawa kitorang pergi masuk dewan suruh berdiri dekat depan macam stage lah. so we don't know what happened dalam dewan masa kitorang tak ada. sorang-sorang wakil group berdiri & cakap apa dorang nak dekat kitorang yang berdiri dekat depan ni. when it came my turn , ohh no i can't stand. i cried cried & cried. so i decided nak come back dekat my group. there's something yang buat aku rasa okay bila jalan dekat barisan budak lelaki group aku , salah sorang tu pandang aku then cakap " aku minta maaf weh kalau aku ada buat salah " see dia sorang je kot yang cakap macam tu. btw thanks man !
last punya modul , macam biasa lah pasal kekeluargaan. itu memang tak tahan derr. meraung sakan aku. nampak tak bertapa kesayangannya aku. hahaha ! yelah aku memang rindu pun dekat family aku , hari-hari mak aku text tanya dah makan ke belum ke. one day mak aku called , suara lain gila. mum , were you sad ? ni tak tahan ni. habis je orientasi terus call my brother suruh pick up dekat hostel. around 9 o'clock dah sampai rumah. 20 minit je pun naik motor. dohh gila selit sana selit sini abang aku. aku pun balik nak ambil bantal peluk & my baby boo lappy. hahaha ! so tak bosan sangat :D i can't live without them.


macam comel lah kot , ada budak dua orang dalam bas lambai lambai tangan masa balik orientasi. hahaha. malu gilahhhh ! ternampak aku pula dekat situ. lucu lah , kita satu kolej kan kan (: brother tegur aku dulu lah , takkan aku nak tegur kau dulu kan. tak patut ! haha kbye.

No comments: