thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Friday, August 12, 2011

hello feverrrrr -.-

haiii ,
huk aloh makin lama makin menjadi-jadi demam ni. membazir duit pergi klinik tapi tak ada effect apa-apa pun. cehh salahkan klinik padahal ubat sentuh satu dua malam je lepas tu tinggal ! HAHAH. puas lah cik keddy pesan " sayang jangan lupa makan ubat tau " hihi kesian dia , pesanan dia selalu di abaikan oleh saya :D sorry , saya asyik ingat awak je , so saya lupa ubat kesayangan saya -.- fake fake ! 
okay ini serius , masuk hari ni dah seminggu demam tahu tak ? angguk lah * tiga hari berturut-turut kena hujan , HEBATTT kan.kepala dah tingtong ni , otak beku. yeayy macam duduk overrrrsea sejukkkkk. 

ehem saya suka labur duit dekat jualan gudang yang memanggil-manggil saya untuk mengunjunginya. haha kbye.

cik keddy cik keddy , ILOVEYOU.


No comments: