thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Wednesday, August 10, 2011

A month.

haii guys ,
today is 10 august 2011 which is my relationship genap sebulan. secara jujur memang tak sangka. macam sekejap sangat. yes i'm happy but i'm crying just now sebab tak ada sebab pun rasanya. 
Faiz , i'm not a perfect girl & i memang tak pandai nak jaga perasaan you kan. tapi yang i tahu i sayang you. thanks a lot for the love that you give me , you always be my side & too concerned about me. i'm lucky to be with you. i thought you lupa tapi i salahkan. baru nak touching dengan you (: okay i memang suka fikir negatif -.- 
Muhd Nur Faizudin , will you marry me ? eh tak tak , sudi tak awak maafkan segala kesalahan saya ? tak kira lah secara sengaja atau tak , kecil atau besar please forgive me :|


P.S ILOVEYOU !

No comments: