thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Friday, November 25, 2011

Spec bukan Skema


Polis entry want to jaga, Polis mati pencuri jaga. HAHAHAH.
#untuk mereka yang bercita-cita menjadi polis. 
kalau dah rabun, harapan je lah :D

Pakai spec tak semestinya skema. Pakai spec tak semestinya pandai. Pakai spec tak semestinya apa-apa je lah kan tanggapan yang baik. Ni palsu belaka. Semua sebab cover mata je. Mata dah teruk benar, tapi jangan harap aku nak pakai depan umum. Memang takkan lah. Nanti ramai sangat request nak ketawakan aku -.-
Kandungan Nur*cahaya dah banyak sangat dalam kornea aku. Iris aku pun dah makin teruk. So padan muka lah kan. Chill lah pakai spec baru style iya tak. Mana ade nerd nerd semua. Mana ada ! lagi-lagi kalau spec jenama rayban alahai berlagak lah sikit. muahahaha.
Eh tahniah lah Majid english dapat A. Jealous menggunung. Its okay aku A setakat main nombor boleh lah. Tahniah juga buat diri sendiri. hahaha. The rest, so far so good. Faiz ? entah Faiz ni suka rahsia. Diam-diam je. ishh. Hope you get the best result too :)

#SpongebobSquarepants sedang ditayangkan di kaca televisyen. okay bye.



No comments: