thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Wednesday, December 7, 2011

Eight letters,three words.

Assalamualaikum,

Tiba-tiba sedih. Entah apa-apa aku ni. Dengar lagu sedih sikit mula nak touching. Kelakar bukan ?
Maaflah, saya memang selalu tipu awak pasal keadaan saya. "Syg okay" tu lah jawapan saya setiap kali awak tanyakan. Alasan utama kenapa saya buat macam tu sebab saya sikit pun taknak buat awak risau. Kalau boleh taknak awak susah hati. Selagi saya mampu jaga diri saya, I'll be okay. Tapi sayang, saya memang tak pandai tipu awak. Awak dapat rasa semua tu.
Awak, sekarang saya tengah belajar mengalah. Mengalah means bukan terima apa je yang berlaku. Maksud saya, saya taknak hal remeh buat hubungan kita goyah. Bertolak ansur tu pentingkan. Saya taknak cepat melenting. Awak bagi semangat dekat saya tau. Kalau boleh saya nak jadi seseorang yang memahami keadaan awak. Awak jangan risau pasal perasaan saya, awak dah terlampau banyak mengabaikan perasaan awak sebab nak jaga perasaan dan hati saya yang keras ni. Tak salah kan saya berkorban untuk kita. Sekurang-kurangnya awak boleh ingat saya bila saya dah tak ada nanti. Siapa tahu kan. Bukan doa, tapi sebagai ingatan. Awak dengarlah ni, rindunya saya dekat awak. Rindu sangat. Pejam mata ingat senyuman awak :') Dah lah saya memang cengeng. okay diam ! Selamat malam.

No comments: