thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Sunday, December 4, 2011

Dua orang sayang.

Assalamualaikum,
Tadi online facebook, alah macam biasa mana boleh tak online kan. Ketagih sangat. Entah apa yang ada. Lepas tu buka notifications,

First click,
Encik boyfriend rindu saya lah. hihihi sweetnyaaa aaaaaa ! Nak nyanyi sikit, kita berkenalan hanya dalam laman mukabuku ooooo ~ Actually memang betul pun. Dah korang bukan percaya kan. Dari facebook turun ke hati. Dia rindu sebab kena tinggal lama tadi. Sedap aku tidur hujan hujan, dengan tak bagitahu dia. Memang mencari aku lah kerja dia kan. Banyak text masuk, hehehe sorry lah hubby ku. Tak sengaja sedar sedar dah malam. Kalut gila text dia takut merajuk. Lepas ni aku pula kena tinggal 3 hari. Nak pergi melaka kan hubby kan kan ? Have fun :) Pergi melaka ingat lah orang kajang ni. hehehe. Eh dia potong rambut, HANDSOME lah tu. Jangan bawa balik orang melaka sudah. OneFourThree <3

Second click,
Tu dia girlfriend kita buat video untuk sunshine dia, aku lah tu :D Kau ado ? Terharu sangat, tak pernah orang buat video untuk aku selama 18 tahun 11 bulan aku hidup ni. Acanno ni air mata gugur. So Faiz agak-agak tergugat tak tengok ni. Hahaha. Yang kelakar siap ada pesanan untuk Faiz. Bytheway, thanks a lot for this video Roudah. Really appreciate it. Rasa diriku begitu berharga. Sorry lah tak dapat teman kau duduk hostel next week. Ada sebab yang tak dapat dielak. Eden sayang ekau, exam buat leklok yo. Amin.

Hmm dua orang sayang, sila jangan jauh dari saya. 
Saya tak izinkan. bye.



No comments: